Administrativni referent Hrvatske komore socijalnih radnika je:
Gordana Licitar
tel. +385 (0)1 7988 574
Administrativni referent obavlja sljedeće poslove:
- Poslovi pisarnice, urudžbenog zapisnika, razvrstavanja pošte, primitka i otpreme pošte, prijepisa i umnožavanja materijala, evidentiranja pismena i vođenja pismohrane, fizičkog i elektronskog arhiviranja materijala i bilježaka, briga o arhivskoj građi, suradnja s Državnim arhivom,
- Vođenje evidencije članarina, suradnja sa stručnim suradnikom u svezi nepodmirenih članarina,
- Izdavanje izvadaka, potvrda, uvjerenja i drugih dokumenata izdanih na temelju podataka iz imenika, upisnika ili evidencija, sukladno Zakonu, Statutu i drugim aktima Komore,
- Poslovi vezani uz nabavu uredskog pribora i sredstava rada, nabavu reprezentacije, prikupljanje ponuda,
- Poslovi vezani uz opremanje i održavanje prostora, skrb o urednoj i pravilnoj nabavi, održavanju i upotrebi sredstava i opreme Komore, tehničko održavanje računalne opreme, prikupljanje i priprema materijala za tiskanje, priprema i tisak članskih iskaznica,
- Utvrđivanje evidencijskog sustava i izrada klasifikacijskog plana dokumentacije, nadzor i praćenje sustava za upravljanje spisima,
- Vođenje knjige nefinancijske imovine, godišnja inventura,
- Briga o provedbi i rokovima vezanim uz zaštitu na radu,
- Izrada planova, izvješća i statistika, poslovi izvještavanja o radu,
- Ostali administrativni poslovi po nalogu Predsjednika.